Så här långt..

Vet att jag inte har uppdaterat så mycket men har inte haft tid till att skriva, eller egentligen har jag väl haft de men, som innan så skrev jag ju att jag skulle ner till malmö.
Och är fortfarande kvar här..

Tisdag!

I tisdags så skulle vi sitta lägenhetsvakt åt mikael ( Magnus kompis ) för dom skulle komma och fixa elementen, när micke skulle vara på ett möte, men när vi sitter på bussen på väg dit så säger micke att dom redan varit där. men vi går upp i alla fall, och prata lite. Sen så åkte vi ner till stan med micke, sen gick vi runt och kolla lite och tog en fika.

Sen när vi kom hem så började vi med maten, Blev en kött gryta, när den stod och puttra hoppa jag in och tog en dusch, sen när jag väl hade klätt på mig och kommer ut i köket så va de ner släckt med tända ljus. Hur mysigt som helst, och med ett väldigt gott sällskap  =D
De va hur god gryta som helst Mums!!!

Sen senare på kvällen tog vi våra kameror och gick ner i parken och fotta lite, vart några bra bilder!
Sen gick vi hem och slpg på en film, och magnus somna till i soffan så då blev de sängen..

Onsdag!

Gick vi upp i tid för att åka ner till stan och fotta lite på där nera. vi fick ihop några blider där med..
gick runt och kolla lite med, Men innan vi åkte hem så köpte vi med oss rökelser, en viol och en med jordgubbs doft..

Sen så gick vi ner till ishallen och kolla på när Jennifer ( Magnus syster dotter ) tränade konståkning, och då fick jag även träffa Marianne och Anders.. Hans äldre syskon, Senare på kvällen åkte vi även med och såg sebastian ( Magnus syster son ) när han spelade hockey match.. Super kul att träffa alla!!

Sen kom vi hem och fortsatte se filmen som vi såg på kvällen innan..Men blev inte allt för sent.

Torsdag!

Gick vi upp vid åtta för vi skulle ut till Gertrud och Sven ( Magnus mamma och hennes kille )
Vi kom dit vid tio tiden någonting, Då åt vi frukost, och satt och små prata lite vid bordet, sen förflytta vi oss ut på balkongen, och drack kaffe och lite så..

Runt tre så gick jag och magnus ut och fotta lite runt i Området, Han visade vart han hade bott när han var yngre, och berätta en massa och vi gick runt och kolla och fotta..Super mysigt. Sen så när vi kom tillbaka efter en och en halv timme så va maten nästan klar..Blev super super super god mat!!

Sen en kopp kaffe på de och lite mer prat.

Hade de jätte trevligt, även om jag kanske va lite väl tyst hehe :P

Sen vid åtta på kvällen fick vi sjuts hem av sven, då slog vi på en film igen hehe ovanligt :P
Nej men magnus hade ladda hem Avatar, men såg inte på hela då vi båda va lite väl sega..och sen skulle vi upp i tid på fredagen med..så då vet de hej och god natt

Fredagen!

På fredagen så fick vi upp vid halv tio, då de skulle komma en och fixa inglasning på magnus balkon, och vi trodde han skulle komma vid 10:00 men han kom vid 11:00 men de tod inte längre än en och en halv timme att fixa de. Efter de så åkte jag och Magnus ut till Mobila och jag handlade en ansikst kräm.. Behövligt som bara den, och sen tog jag en kaffe och magnus fick lite mat i sig, sen gick vi till system och handlade hem lite cider och vin och öl till kvällen..

Då vi hade bjudit över Gertrud och Sven på mat..vi fick ungstekt potatis och grillat kött, och ett gott glas vitt till de. Mums!!

Sen så gick vi ner på puden där de är kareoke, Ett mysigt ställe faktiskt, massa trevligt folk. Magnus sjöng lite, men dock inte lilla fega jag hehe :P

Sen åkte jag Och Magnus vidare in till Breez..Hade super kul och mys. Kan nog inte ha så mycket annat när man är med denne herre =)

Vi dansa och hade kul, träffa lite folk som Magnus kände och prata en massa..

Det är inte ofta jag blir målös men jag säga de va jag!!!
har inga ord att beskriva de med, men de va en välda massa som gjorde mig glad och helt varm inombords!

Vi kom hem klockan halv sex - sex på morgonen..

Lördag!

Först så sov vi till halv ett då vakna jag av att magnus gick upp ur sängen och båda va vi röksugna så då gick vi ut och rökte, sen skulle vi sova en timma till, Magnus tvär slocknar och jag strax där efter, vaknar dock med panik och tror att jag sovit hur länge som helst, men de visa sig att jag hade sovit 10-20 minuter, men då tyckte jag att de va dags att gå upp så jag ställde mig i duscken och akk va skönt de va!

Sen satte jag på kaffe och tog mig en kopp och gick ut och rökte. sen la jag mig i soffan och läste tidningen jag inte läste på tåg resan ner, fans lite kul i den..

Gick in till magnus och kolla om han va vaken med där hade jag fel :P han sov så gott så han fick sova ett tag till..Men sen vid 16:00 tiden vakna han till liv igen. Då gick vi ner och köpte pizza och gott till kvällen..
På vägen upp så hittar vi Mathias i porten..vi gick upp och åt och prata och kolla hajar som hajar, efter de va de Beck!

Sen gick mathias hem och vi titta på en film som heter snabbare än döden. den va bra faktiskt!

Sen vart de sängen sååå skönt.


Söndag!

Idag gick vi upp vid 11 tiden då vi skulle gå och se Sebastian spela match, när vi kom dit så hade vi fått fel tid så vi gick och handla drika innan den började och sen när vi kommit in så är dommarna sena..så vi fick vänta ett tag.
Men när de väl satte igång va dom jätte duktiga, spela på bra killarna!

Som vann med 4-0 ..

Nu sitter jag här och Magnus har somnat i soffan..så söt så!

Men blir väl snart att laga lite mat..så får man se vad som händer sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0