Nervositeten kommer..

Nervositeten kommer sakta men säkert, snart är de dags för att börja tvätta,
packa och fixa och dona en massa.
Så man är klar söndag kväll, så de är bara att kliva upp och duscha och fixa sig
på måndags morgonen.

Resan är redan bokad och klar, så nu är de kört för någon återvänning, Hehe nejdå men de ska
bli så otroligt roligt att äntligen få träffa Magnus efter så pass många år som vi har pratat.

Super super super kul ska de bli!!!

Idag fick jag även prata Gertrud ( Magnus mamma ) De va trevligt. Pratat med
Henne några gånger innan med, och alltid varit lika trevligt!


Nu är de planerat för hela nästa vecka vad som ska hittas på, Ut och fotta, se Malmö, ut på fredagen till
puben och Magnus ska sjunga kareoke, Och lilla jag kommer få bjuda lagret runt då jag inte kommer sjunga, de va antingen eller, sjunga eller bjuda lagret runt, Och som den fegis jag är så väljer jag såklart de lätta
genom att bjuda lagret runt.

Sen så blir de nog massa film med =)

Längtar till MÅNDAG!!

Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0