Dags igen

Nu är de dags igen...Vart borta ett bra tag nu från att blogga men kände att de är dags att börja skriva lite igen.
Men vet dock inte hur ofta det kommer att blir, men ska försöka uppdatera oftare än vanligt i alla fall :P

Ojj va har hänt den senaste tiden? .. Jo jag har för det mesta suttit hundvakt hemma hos sara åt Bessi och Timmy, Bessi är en tervuren tik på 7-8 år och Timmy är en liten griffon hane på 8 månader, han är hur go som helst. Världens busigaste mysigaste valp.

Sen har jag även börjat prata med Magnus ( Gagge ) igen och fan va skönt de är att vi har gjort de, Va SÅ länge sen vi prata sist, men samanlagt har vi pratat 3-4 år. Och de roliga är att varje gång vi pratar så har vi alltid någt att prata om, så snart är de dags att dra sig ner till malmö, Eventuellt blir de om 9 dagar, men får se inget som är bokat än!

Ojj vad har hänt mer under tiden, Jo jag har börjat maila med min biologiska pappa som jag inte har träffat eller nåt på 19 år, Så de är super kul och vi har en massa gemensamt, Har även fått veta varför de blev som de blev och vad har gör nu förtiden och vad han jobbar med..Och vi ska nog ses i April. Men inget bokat där heller..

Mamma har nu fått tid för en ny operation för ryggen..Och nu är de två diskbrok så håller tummarna att de kommer gå bra.

Angelica går sista året i högstadiet..Shit va tiden rinner iväg. Snart bär de av för henne in till staden där hon ska blugga ekonomi..Hon är riktigt bra på matte..och att hålla på med siffror...

Ja vad händer mer, hum..Händer tyvärr inte så mycket i mitt liv just nu, eller de är väl en del men de är för de mesta the same..

Men nu är de dags för att laga lite mat

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0