Oj oj Oj

I natt va de dunder och brak.

Värsta ovädret kom över lilla Singö, De kom iofs från stockholm från början.

Men jag tycker om oväder, de är mysigt på någe sätt.

Så vi satt på altanen, Jag Magnus och Angelica, Mamma va med ett tag sen vart de nog lite väl för mycket för henne.

Men vad kan de ha varit, hum.. vi satt nog där i två timmar i alla fall om jag inte miss minner mig.

Ja de är väl inte så mycket mer att berätta om de egentligen och de har väl inte hänt allt för mycket heller.

Magnus har varit och hälsa på och de har varit hur mys som helst.

Vi va i förra helgen i Uppsala och träffa lite av mina vänner och så, sen vart de en runda inne på Kalas med.

Kul hade vi, inte allt för mycker folk men lagom.

Och nu i helgen har Gisela och Andres varit och Hälsa på Mamma och Pappa.

De har varit kul de med.

I måndags så Jobba vi, fick en massa varor så¨de fanns att plocka hela dagen. men vi tre tiden gick vi hem..Skönt att vara hemma itid faktsikt.

I tisdags va mindre roligt, men inte mycket att göra...!

Sen har man varit hemma Onsdag, Torsdag och Fredag, men Jobba nu Lördag och söndag.
Inte mycker till jobb egentligen är mer som en trygghet för ungdommarna som jobbar. Då jag inte riktigt får ta i, eller får och får de får jag, men då kan de göra lite ont men men ... De blir la bra i slut ändan ändå.!

Snart åker Magnus hem sorgligt nog. Vill inte men vad kan man göra? Inte allt för mycket =(

Nej nu ska jag ringa och beställa lite frukt så vi får de i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0