Sista delen Malmö 15/3

Måndag!

Idag kom Marie och lilla Charlie över på fika, och vi prata och kollade på bilder =)
Vi tog en liten promenad så Charlie kunde somna, så vi gick runt i området..Hur mys som helst, fint väder =)

Sen senare på kvällen så mötte vi upp Gertrud och sven nere på krogen, De va så att MFF spelade match..Kommer inte ihåg vilka som vann :P

En hel mysig dag!

Tisdag!

Var nere vid havet och tog en massa massa kort, tog kort på bron till köpenhamn =D

Sen senare på kvällen, drog vi oss ner i parken och tog massa bilder där med. När vi gick om kring i praken så såg vi en massa polisbilder och några hund förare. Hade varit en skottlosning under dagen/kvällen så dom letade efter honom..

Onsdag!

Åt frukost inne i stan, på subway. hur mumsigt som helst. Sen gick vi runt på stan och kolla i en massa butiker, och man vart ju sugen att köpa en massa, men som tur va hade jag med mig Magnus så det vart bara ett linne :D Hehe

Torsdag!

Åkte ut till Gertrud och Sven med Marie och Charlie, Fika lite och prata en massa. Jätte trevligt måste jag säga! Och lilla busungen ville dock öppna alla skåp i hela huset :P
Han va ett litet charmtroll:P

Fradag!

Vi storstäda lägenheten inför kvällen, då Mathias, Mikael och Fredrik skulle komma.
Vi spelade roll spel på kvällen, roligt och intressant, men lite svårt med hehe. hann nog inte komma in i det ordentligt i spelandet. Men kul hade vi!!

Lördag!

Idag åt vi Pizza, spelade herosIII och kollade på Johan falk.
Mathias kom efter jobbet, och åt med oss, och sov kvar!

Söndag!

Idag va en lugn och slapp dag..Sköönt!

Måndag!

Köpte biljetter till MFF premiär match i morgon!

Vi träffade även på Anders ( Mangus bror ) vi fick en lite privat tur inne på stadion, de va lite kul att se de, kan dock säga att de såg mindre ut när det inte var några människor på läktarna..


Tisdag!

Var på matchen mellan Malmö FF och Örebro, vi vann med 3-0 NICE!

När vi kom hem så rökte vi vattenpipa med druv smak och Magnus tog en och och jag ett glas vitt, Och satt och spelade yatzy på balkonen..Hade bara mys kväll på balkonen, då det va sista kvällen för mig i Malmö denna om gång!

Onsdag!

Idag så kom Paula och Erik över på en fika, vi pratade lite sen åkte vi ner till stan för jag skulle åka hem och Magnus skulle umgås med Paula och Erik på eftermiddagen.

Lite tråk att åka hem måste jag säga!!




Nu va det slut på Malmö resan, men vem vet kanske åker ner igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0