Har kommit fram till...

Har kommit fram till att jag inte är den bästa på att uppdatera, de ber jag om ursäkt för.

Den senaste tiden har de hänt lite saker, eller snarare dom senaste veckorna kanska man ska säga, Jag har kommit in i en period där jag vill ut och dansa hela tiden, då jag älskar att dansa. Finns de något som är roligare? Jo kanske men men.. Så de har blivit en del utgångar. Förr förra helgen va ju ut på fredagen med Joanna och vi träffa på Niklas ute på etagé, och hans kompis Erik va där. Vi dansa och prata och hade jätte trevligt, jag och joanna tog tjugo över två tåget hem efter många om och men.

På lördagen får vi för oss att vi ska ha en hel helg ut och dansa, så vi drar på oss kläder och åker in till stan för att köpa nya kläder om vi hitta några till kvällen, jag gjorde de inte men joanna den lyckosten gjorde de, hehe, vi är så klart alltid snygga när vi går ut men man vill ju ha något nytt ibland.

Men i alla fall så drar vi ut på kvällen igen och möter upp joannas kompis Rebecka och mina vänner Erik David Sven Kalle, vi dansar pratar och har ännu en lyckad kväll sen blir de tågen hem å då träffar vi på en snubbe som börjar prata om när han höll på att ta livet av sig osv, helt stört. vi kliver av tåget, går upp i den långa långa backen, och upptäcker att de är en snubbe som springer efter oss, hehe han ville bara kolla vilka de va som gick och de va ju bara vi, men dom bjöd med oss på efter fest, men när vi va halv vägs framme så kommer en fin kommentar från surpellen i gänget, å vart tror ni att ni ska, jag ska sova, hehe jag och joanna va precis utan för mitt hus då så vi vände på klackarna och gick in och la oss, somna som stockar båda två..

Sen i veckorna blir de så klart att man jobbar, men de är kul, eller de kunde ju varit mer folk. Men inte så mycket man kan göra åt, man små pysslar hela tiden ganska skönt de med ibland, men vill ha mer kunder så vi får mer att göra så man inte hinner tänka så mycket hehe.

Och har nu fått veta att jag inte kommer kunna jobba kvar. Då dom inte har råd att ha kvar mig pga att de är så lite folk och de är ju pga lågkonjukturen. Så de är skit så nu har man 6 veckor på sig att hitta ett nutt jobb, annars blir de att gå hemma och hoppas på att man får en okej utbetalning av alfa, men får se hur de blir med de, ser hellre att jag får ett jobb så man har nått att göra i veckorna. Suck stonk. Vill bara att allt ska lösa sig, inte bara för mig utan för min kära vänner med som jag vet har de tufft just nu.

Massa massa funderingar usch usch usch!!!

Har blivit mycket tänkande på senaste tiden då jag inte vet vad jag ska göra med dessa två pojkar, suck vet inte ens hur jag ska skriva så folk förstår men ni som känner mig vet ju hur de ligger till. usch och suck…tänka tänka är väl de man får göra. Men sen vet man ju inte vem som är seriös eller inte liksom just nu verkar de lite daltigt från alla dess håll och kanter. TRÖT PÅ KILLAR SOM INTE TAR FÖR SIG ELLER INTE STÅR FÖR SIG SJÄLV!

Jaja får se vad som händer ikväll.

Och jag ska försöka blir bättre på att skriva här!

Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0