what to do?

Jadu what to do, what to do? jag vet helt ärligt inte längre vad jag håller på med, någon som kan berätta för mig varför jag alltid är med i alla dessa tjafs, för jag vet faktiskt knapp själv hur de kommer sig. Jag orkar inte lägga energi på folk som inte gör de tillbaka, jag har faktiskt tröttat på de, som jag har sagt tidigare. men jag har så svårt att bara släppa taget och låte allt gå med vinden. de funkar ju liksom inte riktigt så..Jag tror i alla fall att jag ska avsluta de kapitelt helt. Känner inte att de finns någon mening med att fortsätta för jag tror inte att de kommer ändra sig ett skit! Tror de kommer fortsätta som de spel som de alltid varit för personen i fråga, vet inte riktigt om han tar detta på allvar eller om han egentigen skiter i det. Jag vill i alla fall inte ödsla mer tid på något som aldrig kommer gå vägen. Kommer tro såhär tills jag blir bevisad mottsatsen. och de kommer antagligen ta sin tid som allt annat!!

Vet inte vad jag ska skriva mer om just detta...?



Vet helt ärligt inte vad jag ska göra med mitt liv förtillfället, de ändå ljusa är mitt jobb känns de som. Jag verkligen älskar att gå dit på morgonen. får mig att må så himmla bra. Men saknar att ha egen hund och blir inte mer ledsen över de då jag träffar alla dessa hundar, små som stora vuxna och valpar. De går ju inte att undvika att tänka att man själv skulle vilja komma hem och veta att man faktist har något att göra, jag älskar att träna lydnad och va uta i skogen och leka, spåra dock kanske inte så bra på att spåra men kul är de.  =)




Känns ganska så ensamt på detta plan just nu, vet inte känns inte som att jag kan prata med någon utan att de kommer vidare till någon annan, orkar inte med att de ska gå runt och runt. Känns inte ens som att jag kan prata med familjen, de känns ganska så uteslutet om man säger så!

Tror jag skulle behöva komma bort från allt och bara glömma de som hände dom senaste typ 5 månaderna!

bYe

Kommentarer
Postat av: Sanna

Träffas?!?!?!?!?! :P

2009-06-22 @ 00:15:02
URL: http://essesset.blogg.se/
Postat av: Joanna

Snaaaaart kommer du till miig i fleeera dagar! Då kan du bara njuta och njuta och njuta ännu mer av tystnaden! :D Pusss puss älskar dig!

2009-06-22 @ 23:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0