Ja vad kan man säga?

Finns inte så mycket att säga, förutom att jag börjat på mitt nya jobb och jobbat där en vecka. Älskar de mer än mycket annat här i världer, känns så jälva bra att äntligen få de jobbet man strävat efter i 1½-2 år. och de är verkligen de bästa som hänt mig! Man får träffa så mycket folk och massa djur super super kul =D hel nöjd med livet!


Eller nästan nöjd med livet, finns ju saker man inte är så nöjd med heller. tex, att folk ska gå runt och vara griniga på en för att man kanske inte kan göra allt som dom skulle vilja att man gjorde. Men va fan jag kan inte bara göra saker längre, de är lite skillnad nu, och vill man inte förstå de, då kan jag inte göra så mycket åt de. jag försöker så gott jag kan. Kan inte göra mer än så, och duger inte de. då behöver man inte lägga tid på att höra av sig om man ändå bara ska få höra att du kommer aldrig längre. du gör inte de. duger inte vi? Trött på att folk inte inser att man inte har lika mycket fritid längre. Men de är ju inte så att man går i skolan längre och har lov hit och dit och jag orkar helt enkelt inte göra något efter jobbet jag är helkt slut då! Jag vet inte vad jag ska göra för att få er att ni ska känna er uppskattade, förlåt men jag  vet faktiskt inte! snälla säg i så fall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0