De är så mysigt..

De är så mysigt att ha hund hemma,
önskar att jag aldrig skulle behöva lämna tillbaka honom,
men tyvärr så måste jag de.
De är så kul att vara ute och gå med honom,
han är så livlig av sig, vill leka hela tiden :D

Hehe som idag när vi va ute och gick, så gick vi på icas parkering
och där va de en hög med snö typ en meter hög,
när han såg den sprang han och hoppa rätt upp på den och började leka,
då började jag sparka snö och han hoppa och tog snö klumparna eller vad man ska säga.

Han älskar verkligen snö, och pinnar..hehe, han så så grymt söt..
vill ha en egen hund NU!
fan jag vill han en egen liten filur att mysa med,
men de är inte dumt att ha Mozart hemma =D
Han är allt för go..mysipysi..hehe =P


ME LOVE MOZART<3

image74
image75
image76
image77
image78
image79

The dog from haven
Me like him<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0